Service Desk GAZ-SYSTEM S.A. finalistą konkursu HDI Poland „Lider Wsparcia 2010”

Kapituła konkursu doceniła wysokie umiejętności merytoryczne oraz pracę i zaangażowanie Service Desk w realizację projektu ,,Wdrożenie systemu obsługi incydentów w Spółce Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.” Nasza inicjatywa została zauważona i wyróżniona spośród ponad 20 innych projektów informatycznych zgłoszonych przez organizacje IT z całej Polski.
Z początkiem stycznia 2011 roku Pion Informatyki wprowadził w Spółce nowy system obsługi incydentów. System usprawnia proces rejestracji i przetwarzania zgłoszeń pracowników w zakresie usług IT. Pozwala też na jednolitą, efektywną i transparentną obsługę zadań realizowanych przez Pion Informatyki na rzecz pracowników GAZ-SYSTEM S.A Wdrożenie systemu pozwoliło na realizację modelowego rozwiązania Service Desk z jednym centralnym punktem kontaktu.
Projekt jest jednym z pierwszych kroków realizacji „Strategii informatyzacji Grupy Kapitałowej i Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. na lata 2010 – 2014”. Będziemy starali się aby kolejne nasze inicjatywy i zmiany były równie udane – mówi Andrzej Wojtaszek, Zastępca Dyrektora Pionu Informatyki.
W imieniu jury gratuluję wszystkim finalistom. Zaprezentowali bardzo wysoki poziom, co świadczy o doskonałych umiejętnościach kierownictwa i pracowników oraz o ich silnym zaangażowaniu w rozwój własnych organizacji. Wszystkie zgłoszenia pokazują wysoki poziom dojrzałości centrów wsparcia, a także ich istotną rolę w funkcjonowaniu macierzystych organizacji - powiedział podczas uroczystej gali „Lider Wsparcia 2010” przewodniczący jury, Artur Sygnatowicz.
Zespołowi Service Desk oraz wszystkim pracownikom Pionu Informatyki, którzy byli i są zaangażowani w realizację i wdrożenie projektu składamy serdeczne gratulacje. Szczególnie gorące podziękowania należą się Grzegorzowi Włodkowi, który z godnym podziwu zaangażowaniem pełnił rolę Kierownika Projektu wdrożenia systemu i poprowadził zespół do tego sukcesu.
***
Celem organizowanego corocznie konkursu „Lider Wsparcia” jest promocja zespołów IT stosujących najlepsze praktyki w zakresie zapewniania wysokiej jakości i efektywności w obszarze wsparcia użytkowników systemów teleinformatycznych. Doceniane są zespoły, które:
- reprezentują wysoki poziom organizacyjny i jakościowy w zakresie wsparcia użytkowników,
- przeprowadziły najciekawszy projekt doskonalący swe działania i osiągnęły w jego efekcie wymierną poprawę wskaźników działania.
Więcej informacji o konkursie pod adresem: http://hdi.pl/content/view/133/134/